Thursday, August 25, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri


Hye readers :) Salam Ramadhan

Fiqa tahu skrg baru 25 Ramadhan, tp nak ucap jgk selamat hari raya...at least ada jugak post entri raya,tkut nnt bzy xda lak post entri raya nih...

Ok di kesempatan ini fiqa nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin kepada semua umat Islam di seluruh dunia yang menyambut Aidilfitri..


17 comments:

Mista Ieemmm...!!! said...

serius lawa pic nie...i like it very much...rasa macam nak pinjam pic nie wat kad raya jer...hehe..

fiqasaiful said...

hehehe....nak ke ambik la..tp kena ganti gmbr awk le syg..hihihi..thanks

Mista Ieemmm...!!! said...

hahaha....sy tak hensem pun, tak payah la...aku hanya insan biasa yang tiada rupa mahupun harta dunia...hanya seorang hamba yang masih menunggu sang penyelamat dunia dan agama untuk menuju ke alam fana....hahaha...poyo giler...

Signorina Syima said...

selamat hari raya dik...!!

fiqasaiful said...

selamat hari raya akak syima cantik :)

Anonymous said...

Selamat hari raya...:)nice...wish u hepi sokmo

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri.. ^_^

Fara E's said...

selamat hari raya !

cik pha said...

selmat ari raya jugak :)

Mohammed Faizal said...

wooo...masjid kristal terengganu...selamat hari raya

kocix! said...

selamat hari rayye weyyhhh..

Semut Senyum said...

comeynye cik adik manis berbaju ijau...
selamat hri raya
maaf zahir batin ye...

fiqasaiful said...

selamat hari raya semua... :)

BlogS of Hariyanto said...

selamat sambut hari raya idul fitri..maaf lahir batin :)

si para para said...

selamat hari raya..

cantik gambar kat atas tu..

khairul said...

background lawa..org nya lagi lawa !! slmt hari raya Fiqa

tamannya-hati said...

Selamat Hari Raya Idul Fitri Mohon Maaf Lahir Bathin